internetový armádní magazín

Suchoj a MiG vytvoří společnou divizi v korporaci OAK

21.06.2017 07:15

Podle vyjádření prezidenta ruské Sjednocené letecké korporace OAK Jurije Sljusareva se současné společnosti Suchoj a MiG spojí do jedné divize vojenského letectví vrámci OAK v roce 2019. Korporace OAK bude od konce roku 2019 působit jako jednotný právní subjekt, a to podle plánu schváleného již v roce 2016.

Značky Suchoj (Su) a MiG zůstanou v divizi vojenského letectví zachovány a ani jedna z nich nezmizí ze světa letectví. Vytvoření jedné divize vojenského letectví je především důsledkem špatných hospodářských výsledků společnosti MiG. Té se příliš nedaří již od první poloviny devadesátých let minulého století. V současné době je její náplní činnosti především výroba a servis bojových letounů řady MiG-29 (MiG-29K, MiG-29M/M2, MiG-35). V zásobě má však připraveno několik projektů, z nichž jako nejperspektivnější (a možná realizovatelný pod značkou MiG) se jeví dálkový přepadový stíhač - náhrada typu MiG-31. Pokud bude vývoj zahájen, první výsledky lze očekávat někdy v druhé polovině dvacátých let. Militarybox, CC BY-SA

                                                                         MiG-35

                                                       (foto: O. Belyakov / CC BY-SA)

 

Diskusní téma: Suchoj a MiG vytvoří společnou divizi v korporaci OAK

Datum: 22.06.2017

Vložil: Roll

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: dobré riešenie

S modernizovaným MiGem-31BM se počítá cirka do roku 2030. Jeho modernizace není primárně kuli Arktidě, jde celkově o vylepšení jeho schopností. Samozřejmě je možné využít platformu T-50, jde o to co budou rusové požadovat, protože pro přepadový stíhač v kategorii jednatřicítky není nejvhodnější. V roce 2030 budou ruská VKS ("vzdušně-kosmické-síly") chtít zasahovat i v "přilehlém vesmíru" viz. S-500, protisatelitní Pl-19 Nudol a leteckou složku tvoří právě MiG-31. Pro Rusko je tato kategorie nadále velmi důležitá a pokud bude vykalkulována potřeba tohoto stroje bude vyvinut, nehledě nato, zda si to mohou dovolit, to je v poslední době oblíbené, nehledě že se to na "západě" tvrdí u všech nových ruských programů a ejhle máme tu Armatu, Kurgance, Bumeraga, Boreje, Jaseň, T-50, Sarmat, Angaru, Vostočný atd.

Datum: 26.06.2017

Vložil: vombat

Titulek: Pozor na velké oči!

Pozor na velké oči!

Ekonomické zákony platí pro každého. Rusko nepostaví levně drahou techniku. Se svým Oligarchicko-klientelským kapitalismem spíš o něco dráže.
Existuje pořekadlo že z výsledku války se vždy mnohem více poučí ta strana která prohrála. Rusko ovšem jako by svou ekonomicko-politickou porážku
ve studené válce vůbec nebralo v úvahu. (a to nejen v ekonomické sféře). Jaké to může mýt následky. No minimálně ty zřejmé.
Projekty jež jsou
nadějnými zajímavými prototypy se mohou dočkat sériové výroby v počtech jež se příliš neliší od počtu vyrobených prototypů. Toto bude patrno tím
víč čím technologicky náročnější projekt. Např po praktické stránce odtroubený PAK-DA. Rusko by se dle mého ač mu (v současné podobě)nefandím! mělo soustředit na

méně projektů a hlavně na jejich efektivní masovou produkci. Například vámi zminovaná Angara. První start 2014. A od té doby nic. Kolosální druhý
start se měl uskutečnit 2016. Ovšem plán nebyl dodnes naplněn na 100%...Srovnejte jen s revoluční Space X. S jejich vícenásobně použitelnou raketou
neustále zkracující prodlevu mezi starty. Poslední dva 3. 6. 2017 a 23. 6. 2017. A stále rychleji levněji. Příští rok má startovat těžký Falkon
a na Mars vynese možná hned dvě nové lodě dragon. Nová superraketa pro "státní" NASA, SLS má vynést další novou lod Orion na oblet měsíce. Nepočítám třetí
lod od ULA...To že Angara s novou ruskou lodí Federacia (Která byla pozastavena byt projektově rozpracovaná a v německu nakoupili linku na výrobu kompozitů ted na...)
Poletí s ruským modulem k plánovanému nástupci ISS ,Deep Space Gateway. Tak tomu věří dnes jen ti nejvěrnější Putinovi poddaní.Naopak spojení
Suchoj a MiG do jednoho ekonomického celku a zároven ponechání Legendární obchodní značky MiG je rozhodně krok správným směrem! Toto je cesta
pro Rusko. Umožní produkovat lepší letouny levněji a v budoucnu díky tomu možná vzlétne další typ MiGu. Vždyt at už Rusku fandíme nebo ne.
Kdo by nechtěl vidět nový MiG!!!

https://www.aereo.jor.br/2011/01/02/um-mig-de-quinta-geracao/

Datum: 21.06.2017

Vložil: Pavel

Titulek: OAK

Je to nevyhnutelné reseni. MiG uz delsi dobu preziva jen na MiGu-29 a jeho verzí.

Vyhledávání